דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה זמנית 

מאת    [ 11/05/2010 ]

מילים במאמר: 914   [ נצפה 3711 פעמים ]

עבודה זמנית


עבודה זמנית מוגדרת כעבודה שיש לה מועד התחלה ומועד סיום ידוע מראש. וזאת בניגוד לעבודה קבועה שיש לה רק מועד התחלה אבל אין לה מועד סיום מוגדר.


העבודה יכולה להיות לטווח זמן של מספר שעות, מספר שבועות, או אפילו שנה. אבל למרות שגם עבודה המתארכת שנה נחשבת "עבודה זמנית", היא עדיין שונה באופן מהותי מעבודה זמנית של יום או יומיים.


לפני שנמשיך לדבר אודות היתרונות והחסרונות בעבודה זמנית, נציין כי אנו מתכוונים לעבודות זמניות לתקופות קצרות במיוחד, כלומר עבודות זמניות שהם בין מספר שעות בודדות למספר ימים ספורים.


היתרונות בעבודה זמנית


היתרונות בעבודה זמנית הם רבות:

גמישות- בעבודה זמנית ניתן להחליט באופן אקטיבי האם באמת נוח לנו להגיע לעבודה או לא. וזאת בניגוד לעבודה קבועה שבה שעות העבודה מוגדרת מראש, וצריך להתפשר על דברים אחרים שמתנגשים עם שעות העבודה שלנו.


כסף- בהרבה מקרים מרוויחים יותר כסף בעבודה זמנית לעומת עבודה קבועה. זאת משום שמעסיק שזקוק לעובד לתקופה קצרה יהיה מוכן לשלם לעובד הזמני מעט יותר ובלבד שיגיע לעבודה. בנוסף, עבודה זמנית מאפשרת לנו להרוויח כסף על פי הצורך שלנו. כך למשל, אם אנו מתכננים טיול בזמן הקרוב, או צופים הוצאה כספית גדולה, ניתן להשיג עבורם כסף בקלות באמצעות מציאת עבודה זמנית כלשהי.


שדרוג קורות החיים- אם למשל אנחנו רוצים שיופיע כי יש לנו ניסיון במלצרות על מנת שהמעסיק הבא יעסיק אותנו יותר בקלות, הדרך הקלה ביותר לעשות זאת תהיה באמצעות מציאת עבודה זמנית כמלצר, ולאחר מכן יהיה לנו הרבה יותר קל למצוא עבודה קבועה.


ניסיון- עבודה זמנית מקנה ניסיון במגוון תחומים ועבודות שאולי לא היינו רוצים לעבוד בהם בעבודה קבועה, אבל היה לנו נחמד להתנסות בזה לתקופות קצרות. כך למשל, תמיד כייף לעבוד פה ושם בלונה פארק, אבל אנו לא רוצים להפוך את העבודה בלונה פארק לעבודה הקבועה שלנו.


היכרויות וקשרים אישיים- מכיוון שכל עבודה זמנית מתבצעת במקום אחר ועם עובדים אחרים, ניתן באמצעות העבודה הזמנית להכיר קשת רחבה מאוד של אנשים, ועם חלקם להישאר בקשר לתקופה ארוכה. היכרות עם אנשים איכותיים היא לא דבר של מה בכך, ולפעמים את החבר הכי קרוב מכירים דווקא בעבודה זמנית שעבדתם בה פעם.


מציאת עבודה קבועה- נכון, אנחנו מדברים על עבודה זמנית, אבל כולנו יודעים שעבודה זמנית נהפכת מאוד מהר לעבודה קבועה במידה והמעסיק מרוצה מאופן העבודה שלנו. במקום לבזבז שלושה חודשים של שליחת קורות חיים, אפשר ל"בזבז" בסך הכל חודש שבמהלכו עובדים בכל מיני עבודות זמניות, צוברים ניסיון, מרוויחים כסף ועל הדרך גם מוצאים בסופו של דבר עבודה קבועה.


החסרונות בעבודה זמנית


החיסרון היחיד בעבודה זמנית הוא בכך שמדובר בעבודה שאיננה קבועה, וזה חסרון עבור מי שמחפש יציבות במקום העבודה שלו. עם זאת, כיוון שעבודה זמנית יכולה להפוך במהירות לעבודה קבועה, אין להסתכל על זה בהכרח כאל עבודה זמנית, אלא כאל תקופת ניסיון שבה המעסיק בוחן האם להעסיק את העובד הזמני לעבודה קבועה.


איך מוצאים עבודה זמנית?


ניתן למצוא עבודה זמנית בכל מיני דרכים. ניתן למשל לפנות לחברים ולמכרים ולבקש מהם להפנות אליכם מעסיקים שמחפשים עובדים זמניים, ניתן להסתובב באזורים מסחריים ולהציע את שירותינו, ניתן אפילו לטלפן ישירות לבעלי עסקים ולהשאיר את מספר הטלפון שלנו למקרה שהם יצטרכו עובדים זמניים. אך מה לגביי חיפוש קצר יותר, נוח יותר?


האם יש מערכת אוטומטית למציאת עבודה זמנית?


טודיי ג'וב פיתחה מערכת ייחודית שמאפשרת לעובדים למצוא עבודה זמנית מיידית במהירות, בקלות ולפי הדרישות הספציפיות של העובד הזמני.


העובד מכניס את פרטיו לאתר, בוחר עבודות זמניות שבהם הוא מעוניין לעבוד, מכניס את השעות והימים שבהם הוא זמין לעבודה, מספר מה השכר המינימאלי שהוא מבקש לקבל, באיזה ערים הוא רוצה לעבוד, ועוד כמה פרטים נוספים על עצמו.


לאחר שהוא עושה זאת, הפרטים שלו נשמרים במערכת ובכל פעם שמעסיק זקוק בדחיפות לעובדים, ופרטי המשרה מתאימים למה שהעובד הגדיר באתר, הוא מקבל הודעת SMS   ודוא"ל עם פרטי המשרה, ובמידה והוא זמין, הוא יכול לאשר זאת. לאחר שהוא מאשר כי הוא זמין, הפרטים שלו נשלחים למעסיק שכבר ייצור עימו קשר ויזמן אותו לעבודה.


רק כך ניתן למצוא עבודה זמנית בקלות.


ומה שהכי נחמד במערכת הזו, הוא שזה חינם.

נלקח מתוך אתר דרושים חדש למציאת עבודה זמנית- Today Job עובדים ברגע.  

Today-Job למצוא עבודה מהיום להיום! נרשמים לאתר ומקבלים הודעות SMS חינם ללא הגבלה לגבי עבודות שמתאימות לכם! Today Job כי כולם כבר רוצים להתחיל לעבוד http://www.today-job.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב